Algemene vragen en informatie

Via Track & Trace volg je eenvoudig je pakket. Vul je barcode en postcode in en weet waar de zending is.

Wij versturen met dpd en postnl.

Via Track & Trace volg je eenvoudig je pakket. Vul je barcode en postcode in en weet waar de zending is.

Wij versturen met dpd en postnl.

Leveringsinformatie

Leveringsinformatie België

De levertijd ligt tussen de 2 tot 5 werkdagen afhankelijk van de beschikbaarheid.
70% van de producten worden binnen 2 dagen aan de vervoerder aangeboden .
De platen of zware pakketten boven de 30kg in de regel iets langer.
Heeft u iets met spoed nodig meld u dit dan op uw bestelling.
Indien iets niet op voorraad ligt wordt u per mail op de hoogte gesteld van de
snelst mogelijke leverdatum.
Wij verturen met dpd en Postnl, de grote platen en zware goederen met Packs.

Leveringsinformatie Nederland

De levertijd ligt tussen de 2 tot 5 werkdagen afhankelijk van de beschikbaarheid.
70% van de producten worden binnen 2 dagen aan de vervoerder aangeboden .
De platen of zware pakketten boven de 30kg in de regel iets langer.
Heeft u iets met spoed nodig meld u dit dan op uw bestelling.
Indien iets niet op voorraad ligt wordt u per mail op de hoogte gesteld van de
snelst mogelijke leverdatum.
Wij verturen met dpd en Postnl, de grote platen en zware goederen met Packs.

Onjuist product ontvangen of besteld:

Als u een verkeerd product hebt ontvangen, een product met de verkeerde dikte of met een verkeerd aantal, dan verzoeken wij u direct, uiterlijk binnen 2 werkdagen na ontvangst, contact op te nemen. Voor een goede bepaling vragen wij u foto’s te maken van de verpakking, het materiaal en het etiket van de vervoerder. Na deze 2 werkdagen kunnen wij u aanvraag helaas niet meer behandelen nemen. Wij streven ernaar om dan met een snelle adequate oplossing te komen om het probleem op te lossen.  Heeft u zelf een verkeerd product besteld en deze is  NIET op maat gezaagd, neem dan binnen 5 werkdagen contact met op. De kosten van de retourzending zijn dan voor uw eigen rekening. U dient zelf zorg te dragen voor deugdelijke verpakking en te zorgen dat het product onbeschadigd in originele staat bij ons arriveert. Na inspectie door ons, betalen wij u het bedrag zonder de verzendkostenbinnen 14 dagen aan u terug. Problemen met de verzending bij de vervoerder dat zorg draagt voor de verzending naar ons, zijn voor risico van de klant. Om problemen over o.a. het wel of niet ontvangen van retourzendingen tegen te gaan adviseren wij u de retourzending aangetekend en voldoende verzekerd te versturen.

ECHTER op het herroepingsrecht geldt een uitzondering ! Het retourneren van op maat gemaakte producten of producten die niet op de webshop/ site staan en dus apart voor u besteld zijn is helaas NIET mogelijk.

Betalingsinformatie:

Richkunststoffen biedt u de volgende betaalmogelijkheden:

  • IDEAL
  • Bankcontact (voor België)
  • Bankoverschrijving (in overleg)

Kwaliteit materiaal:

Wij leveren alleen materiaal van hoge kwaliteit zoals bijvoorbeeld Röchling of Ensinger GmbH. Meer informatie kunt u terug vinden op het certificaat bij de producten.

Wat zijn de verzendkosten:

Dit is afhankelijk waar u woont of wat u besteld. Dit varieert tussen de € 4 en € 25 euro, u kunt dit terug vinden bij het afrekenen in het winkelwagentje.

 

 

Hoe kant u contact opnemen?

Richkunststoffen biedt u de volgende mogelijkheden:

  • via Email: info@richkunststoffen.nl
  • via de app:  00316 – 839 39 182
  • Bellen:  00316 – 839 39 182

 

Telefonisch zijn wij bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 18.00 – 19.30 uur. Op woendag zijn wij bereikbaar van 09.00 -16.00 uur.

Is afhalen in Apeldoorn mogelijk?

Afhalen is geen enkel probleem. Neem wel hiervoor eerst contact met ons op. Het kan natuurlijk zijn dat uw product niet op voorraad ligt en dan rijdt u voor niets. 

 

algemene vragen en informatie

0
%d bloggers liken dit: